اسپند نخودی، یا همان "اسپندین"، یک گیاه علفی است که از خانوادهٔ لگومینوز (Fabaceae) و جنس Cicer است. این گیاه در مناطق آسیای میانه و آفریقا و در برخی کشورهای آسیای جنوبی مانند هند، پاکستان و ایران رشد می‌کند. نخود فرنگی یا اسپند نخودی، یک منبع عالی از پروتئین، فیبر، آهن، فسفر، مس و ویتامین‌های گروه ب می‌باشد. همچنین، مصرف نخود به دلیل داشتن فیبر و کمبود چربی، می‌تواند به کنترل کلسترول خون کمک کند و به بالا رفتن قند خون نیز کمک می‌کند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت اسپند نخودی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


اسپند نخودی، یا همان "اسپندین"، یک گیاه علفی است که از خانوادهٔ لگومینوز (Fabaceae) و جنس Cicer است. این گیاه در مناطق آسیای میانه و آفریقا و در برخی کشورهای آسیای جنوبی مانند هند، پاکستان و ایران رشد می‌کند.  نخود فرنگی یا اسپند نخودی، یک منبع عالی از پروتئین، فیبر، آهن، فسفر، مس و ویتامین‌های گروه ب می‌باشد. همچنین، مصرف نخود به دلیل داشتن فیبر و کمبود چربی، می‌تواند به کنترل کلسترول خون کمک کند و به بالا رفتن قند خون نیز کمک می‌کند.

قیمت اسپند نخودی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



با توجه به ارزش غذايي بالاي نخود فرنگي، در بسياري از غذاهاي سنتي و محلي به عنوان يكي از اجزاي اصلي غذا استفاده مي‌شود. همچنين، نخود فرنگي در تهيه انواع غذاهاي گياهي و حتي دسرها نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت اسپند كيلويي-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند بوجاري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت اسپند نخودي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت اسپند نخودي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت اسپند نخودي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت اسپند كيلويي-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند بوجاري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت اسپند نخودي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت اسپند نخودي و قيمت اسپند كيلويي-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند بوجاري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

نام محصول:اسپند
طبيعت:گرم و خشك

خواص دانه هاي اسپند

  1. دانه هاي اسپند براي برطرف كردن هجوم كرم هاي نواري مفيد است. دانه هاي پودر براي بيرون راندن كرم ها داده مي شود.
  2. خاصيت مسكني اين گياه براي درمان بي خوابي مفيد است.
  3. اسپند براي قاعدگي هاي نامنظم مفيد است.
  4. دانه هاي اين گياه خواص گالاكتوگوگو دارند و به مادران شيرده داده مي شود كه ترشح شير را افزايش مي دهد.
  5. اين گياه در كشتن شپش سر موثر است. پوست سر را با خميري از ريشه اسپند و روغن خردل مالش دهيد كه باعث مي شود از شر شپش سر خلاص شويد.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

  1. اين گياه براي درمان التهاب به كار مي رود. مي توان دانه ها را جوشاند و به عنوان محلول استفاده مي شود.
  2. محصولات بذر اسپند نيز مي توانند در رهايي از شر آفات مضر مفيد باشند. هرمالين قطعاً آلكالوئيد است كه در داخل اين گياه وجود دارد.
  3. دود سپند اسپند خاصيت ميكروب كشي بسيار مناسبي دارد.لذا در مكان هايي كه جمعيت زيادي از جمله مهد كودك ها، مدارس و پادگان ها جمع شدند و در هوا احتمال عفونت مسري وجود دارد، اسپند دود كنيد.
  4. از مهم ترين خواص ديگر اسپند اين است كه به دليل ضد عفوني كنندگي قوي، در درمان زكام و آبريزش بيني مؤثر مي باشد. در اين روش مقداري اسپند را به تنهايي يا همراه با حبه اي قند دود داده و سرتان را روي دود ناشي از آن قرار دهيد و نفس عميق بكشيد، بعد از چندين بار تكرار مشكل شما حل خواهد شد.
  5. روغن اسپند طبيعتي گرم وخشك دارد و براي رفع فلج و لقوه ،رعشه ،سستي ، صرع و پريدن ناگهاني اعضاي بدن چه از طريق خوردن و چه استفاده از ضماد آن موثر است.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

  1. يكي از خواص قابل توجه اسپند رفع خارش و حساسيت است كه بايد فرد با توجه به طبع و مزاجش طريقه ي استفاده از اسپند را براي اين منظور از متخصص طب سنتي دريافت كند.
  2. براي رفع سنگيني گوش و كري گوش و صداي گوش مي توانيد اسپند را در آب ترب و روغن زيتون بجوشانيد و 3قطره در گوش بريزيد.بعد از چندين بار استفاده متوجه بهبودي خواهيد شد.
  3. دانه هاي اسپند را بخور دهيد كه براي دندان درد فوق العاده است چرا كه طبق كتب طب سنتي بخور دانه هاي اسپند ، درد دندان را درمان مي كند
  4. يكي از روش هاي فوري و موثر درمان نفخ در طب سنتي استفاده از اسپند است ؛ قورت دادن آن شب ها يك قاشق غذاخوري همراه با آب ساده ترين روش رفع نفخ است.
  5. متخصصان طب سنتي از اسپند يا همان اسفند براي تصفيه خون و رفع مشكلات گوارشي استفاده مي كنند.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

  1. براي درمان تنگي نفس ورفع سرفه هاي شديد رطوبتي 30گرم اسفند را آسياب كنيد و با 120گرم آب بجوشانيد و آن را صاف كنيد و با 90گرم عسل و 60گرم روغن كنجد بخوريد . اگر اين مواد را بخوريد حالت تهوع پيدا مي كنيد كه سينه را از هرچي ماده لزج هست پاك مي كند و براي تنگي نفس بي نظير است.
  2. براي رفع بي حسي و يا نقصان حس و حركت اعضا و رعشه ، مقداري اسفند آسياب شده را آن با آب يا همراه با روغن حيواني بخوريد.
  3. اگر يك قاشق چايخوري اسپند را با يك قاشق چاي خوري تخم رازيانه مخلوط كنيد و هرشب به فرزند خود كه دچار شب ادراري هستند ، بدهيد ، شب ادراري كودكاني كه به علت سستي كمر و ضعف مثانه شبها رختخواب خود را خيس مي كنند ، درمان مي شود و در ضمن صبحها يك يا دو عدد زرده تخم مرغ و كمي عسل خالص خوب ميل كنند .
  4. اگر اسپند را همراه با تخم كتان به نسبت مساوي خوب آسياب كنيد و با عسل مخلوط كنيد و روزي دوبار به اندازه دو حبه مصرف كنند براي رفع ناراحتي سينه و تنگي نفس موثر است.
  5. مقداري دانه اسپند را بو دهيد و سپس آسياب كرده و با عسل مخلوط كنيد و روزي سه حبه ميل كنيد تا بتوانيد مواد افيوني را ترك نماييد.
  6. شياف گرد دانه اسپند با روغن ايرسا دهانه عروق و خون بو اسير را باز مي كند و سبب درمان بواسير مي شود.
  7. تنقيه با روغن اسپند سبب تسكين درد كمرو سياتيك مي شود همچنين براي سردي كليه و رحم بسيار مفيد است. چنانچه به سياتيك مبتلا هستيد به مدت 15 شب مقدار 5 گرم اسپند را با آب قورت دهيد كه بسيار مفيد است.

 قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بله درست متوجه شديد ؛ همين اسپندي كه بارها در منزلتان دود كرده ايد خاصيت آب كنندگي شكم را دارد البته با روشي كه مورد تاييد است و حتما بايد با مشورت متخصص طب سنتي براي اطمينان از مضر نبودن اين نسخه لاغري براي طبع و مزاجتان استفاده شود. براي لاغري و آب كردن شكم بايستي 40 شب ، به طوريكه هر شب يك قاشق مرباخوري از آن را با 1/2 ليوان آب بخوريد و پس از 40 روز سايز دور شكم خود را اندازه گيري كرده و با سايز قبلي شكمتان مقايسه كنيد.

قيمت اسپند نخودي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت اسپند نخودي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت اسپند كيلويي-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند بوجاري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 306 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588511

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .